Als je merk alleen consistent is, wordt het saai. Je merk moet niet in de weg zitten van relevante communicatie. Een succesvol merk weet consistentie en relevantie te combineren. Deze merken zijn coherent, wat zoveel betekent als dat er een samenhang is tussen de verschillende uitingen.
Design
Een logo als communicatie campagne
Een logo is een baken van herkenning, maar dat is niet het enige. Het logo kan ook communicatief ingezet worden, waardoor je altijd campagne voert.
Designpanel: Er gaat niets boven Groningen
Onze founder en creatief strateeg Alef de Jong geeft zijn professionele mening in het designpanel. Dit keer de nieuwe identiteit van Groningen.
Designpanel: Mahler Festival 2020
Onze founder en creatief strateeg Alef de Jong geeft zijn professionele mening in het designpanel. Dit keer het design van aankondigingsposters voor het Mahler Festival 2020.
Designpanel: Scheepvaartmuseum
Onze founder en creatief strateeg Alef de Jong is vast design panel lid en geeft ook zijn eerlijke en prikkelende mening. Lees hier over het nieuwe design voor het Scheepvaartmuseum.