Als je merk alleen consistent is, wordt het saai. Je merk moet niet in de weg zitten van relevante communicatie. Een succesvol merk weet consistentie en relevantie te combineren. Deze merken zijn coherent, wat zoveel betekent als dat er een samenhang is tussen de verschillende uitingen.
Blog
Een logo als communicatie campagne
Een logo is een baken van herkenning, maar dat is niet het enige. Het logo kan ook communicatief ingezet worden, waardoor je altijd campagne voert.
Communiceer de urgentie van de snelst groeiende dodelijke ziekte
Wunder ontwikkelde voor Team Alzheimer een communicatief logo en compacte merkstijl die urgentie benadrukt. Het doel van het logo was de verschillende initiatieven met elkaar te verbinden en een vuist te maken.
Trust kiest voor Wunder strategisch designbureau
Trust heeft Wunder gekozen als strategisch designpartner voor de internationale herpositionering van het merk.
Designpanel: Er gaat niets boven Groningen
Onze founder en creatief strateeg Alef de Jong geeft zijn professionele mening in het designpanel. Dit keer de nieuwe identiteit van Groningen.
Designpanel: Mahler Festival 2020
Onze founder en creatief strateeg Alef de Jong geeft zijn professionele mening in het designpanel. Dit keer het design van aankondigingsposters voor het Mahler Festival 2020.
Designpanel: Scheepvaartmuseum
Onze founder en creatief strateeg Alef de Jong is vast design panel lid en geeft ook zijn eerlijke en prikkelende mening. Lees hier over het nieuwe design voor het Scheepvaartmuseum.
Investeer in je merk
Het is een oude wijsheid dat je juist in crisistijd moet investeren in je merk. Dat gaat tegen de natuur in van veel bedrijven. De eerste reacties zijn bezuinigen en saneren. Verschillende actuele onderzoeken en publicaties laten zien dat dit onverstandig is. Je moet juist nu aandacht geven aan je merk én digitale strategie. Dit is niet het moment om stil te zitten.