Bij Wunder gaan strategie en creatie hand in hand voor het beste resultaat. We werden geïnterviewd door FONK om dit toe te lichten. Zijn als gevolg van COVD19 de spelregels veranderd als…
Nieuws
Communiceer de urgentie van de snelst groeiende dodelijke ziekte
Wunder ontwikkelde voor Team Alzheimer een communicatief logo en compacte merkstijl die urgentie benadrukt. Het doel van het logo was de verschillende initiatieven met elkaar te verbinden en een vuist te maken.
Trust kiest voor Wunder strategisch designbureau
Trust heeft Wunder gekozen als strategisch designpartner voor de internationale herpositionering van het merk.
90 dagen regel: investeer nu in je merk
Het is een oude wijsheid dat je juist in crisistijd moet investeren in je merk. Dat gaat tegen de natuur in van veel bedrijven. De eerste reacties zijn bezuinigen en saneren. Verschillende actuele onderzoeken en publicaties laten zien dat dit onverstandig is. Je moet juist nu aandacht geven aan je merk én digitale strategie. Dit is niet het moment om stil te zitten.
Onze 6 grootste fouten. Waar we veel van leerden.
Wunder viert haar eerste lustrum. Een mooi moment om stil te staan bij de successen en al het moois dat bereikt is. Wij hadden niet zo succesvol kunnen zijn als we niet…
Column: KPN, je was net zo lekker bezig…
Na zes jaar klant bij N=5 te zijn geweest wil KPN zijn merkstrategie omgooien en heeft na een pitch gekozen voor bureau Achtung McGarryBowen. Na zes jaar N=5 wisselde KPN recent van…
We regisseerden de transformatie van Tijdschrift.nl
Tijdschrift.nl het platform voor digitaal lezen van de ruim 75 beste Nederlandse tijdschriften en artikelen. We hebben dit merk geholpen met een nieuwe verantwoordelijk voor de merkstrategie, merkstijl en het digitale design…
Meest logische scenario: de T-Mobile en Tele2 merken beide handhaven
De kogel is door de kerk, T-Mobile en Tele2 mogen fuseren. Wat straks te doen met de merken? Adformatie vroeg Alef naar zijn visie over dit merken / merkarchitectuur vraagstuk. Fusie T-Mobile…
JUKE: nieuwe huisstijl en digital design
De afgelopen tijd zijn we bezig geweest met de huisstijl en het digital design van de nieuwe muziekdienst JUKE. “Het was een mooie opdracht om de huisstijl van een nieuw Nederlands digitaal…
SAN NKOTB: niet de hamburger, maar het recept
Wunder als New Kid on the Block Alef de Jong en Menno van Waardhuizen, de mannen achter designbureau Wunder, kwamen dit jaar vèr bij de SAN New Kids on the Block. Sterker…