Het VISTA college is de nieuwe naam van de fusie tussen de twee grootste ROC’s in Zuid Limburg. Waarbij Wunder verantwoordelijk is voor de merkstijl en merkarchitectuur.
Wunder x VISTA College
Alef: “Dit is een opdracht die heel goed bij ons bureau past, omdat een ongeremde ambitie, strategie en merkstijl (logo & huisstijl) samenkomen. Wij zijn dan ook trots dat Wunder gevraagd is mee te werken aan het ontwikkelen van de nieuwe en innovatieve beroepsopleider in Zuid Limburg.”
VISTA biedt je perspectief
Het VISTA college verbindt de theorie aan de praktijk en laat je anders kijken. Door in aanraking te komen met verschillende perspectieven wordt je wijzer en rijker. Het veranderen van perspectieven is gevisualiseerd in het logo. De diversiteit van het Vista college is de inspiratie voor de merkstijl, waar oneindig mee gevarieerd en gespeeld kan worden. Iets wat heel erg bij de school past.
Menno: “De naam bestaat uit een unieke combinatie letters. De A is omgekeerd een V en de T en I hebben ook een grote verwantschap. Door het woordmerk op deze manier te tekenen en op te bouwen zijn belangrijke waarden als perspectief en anders kijken verankerd in het hart van het logo.”
Samenwerking: credits
De naam is ontwikkeld door Globrands, waarna Wunder de merkstijl heeft ontwikkeld. Momenteel werken we samen met RGN om de merkstijl te implementeren op alle locaties in Zuid Limburg. Een paar voorbeelden van de gemaakte middelen vind je hier onder.