Trust heeft Wunder gekozen als strategisch designpartner voor de internationale herpositionering van het merk. De opdracht bestaat uit het ontwikkelen van een nieuwe merkpositionering, merkarchitectuur, logo en merkstijl. Zodra dat staat zal Wunder in nauwe samenwerking met het interne design team de verpakkingen, het digitaal design en motion design ontwikkelen.
Bureauselectie
Aan de keuze ging een bureauselectie vooraf. Marketingdirecteur Trust Martine Batenburg: ‘We wilden een strategisch en creatief bureau dat qua werkwijze goed bij Trust past. Het eerste gesprek was meteen raak en de keuze was vrij snel gemaakt. Wunder’s visie op onze vraag, de creativiteit en flexibiliteit spraken ons erg aan. We zijn nu gezamenlijk hard aan het werk om het Trust-merk klaar te maken voor de toekomst.’
Digitaler maken
Trust is een internationale bedrijf van Nederlandse oorsprong. Alef de Jong, founder en creatief strateeg Wunder: ‘Wij zijn trots dat we zijn gevraagd Trust te ondersteunen in de internationale groei ambities door het merk digitaler te maken. Trust is een mooi internationaal merk met Nederlandse roots. De vraag past ons goed en wij kunnen Trust hierbij, door onze strategische en creatieve ervaring met dergelijke vragen, goed helpen.’